2000 Az ezredforduló mérföldkő a cég történetében, mivel ekkor köttetett meg a Porsche Hungaria Kft.-vel, mint a Škoda autótípusok magyarországi importőrével az a máig tartó kapcsolat aminek a következménye egy új minden eddigit felülmúló kihívás lett. Új bemutatóterem épült az épület fő helyén, mely mellé került a szerviz, mely alkalmas a korszerű Škoda típusok vevőszolgálati ellátására.
1993 újabb átalakulás, mely az MRP privatizációs lehetőségének következményeként, s a lehetőségek kihasználásával történt. A Kft.-vé alakulás azonban nem csak szervezeti változást hozott, hanem profilmódosítást is, mivel az eddigi járműfenntartó tevékenység mellé kereskedelmi profil is csatlakozott, a cég megkezdte személy- és tehergépkocsik forgalmazását is. A 0 revíziók mellett az átadásra felkészítés és a vizsgáztatás is a telephelyen történt, tekintélyes darabszámban.
1982 -ben az AFIT Tröszt átalakulása magával hozta a tagvállalatok átalakulási igényét.. A cég az átalakulás után Ceglédi Autójavító Kisvállalatként tevékenykedett tovább. A profil is kibővült, mivel gépjármű átalakításokkal-, személy és kishaszonjárművek szervizelésével s ezek mellett egészen az 5t tehergépkocsi kategóriáig végzett tevékenységet.
1978 -hoz kötődik egy újabb lépés, mely a MERKUR által forgalmazott személygépkocsik mellett a haszonjárművek javításával is kibővítette a lehetőségeket, melyet az AUTOKER vállalattal kötött szerződés tett lehetővé. A 3.000 négyzetméteres üzemcsarnok kihasználtsága ezzel a maximumára nőtt. A személygépkocsik javítása mellett -többek között a Škoda típusok javítása is folyt itt- a kishaszonjárművek javításával is kiegészült a tevékenység.
Az 1970-es évek végén, a személygépkocsi forgalmazás élénkülésével szükségessé vált a javító kapacitások bővítése. Az AFIT (Autófenntartó Ipari Tröszt) vezetősége az ország több pontján "korszerű" üzemeket épített, így esett a választás Ceglédre is. 1977.07.01 a Ceglédi üzem történetének első történelmi időpontja, az üzem ünnepélyes átadása.